torsdag 26 maj 2011

Nöjd

Sent igår kväll hängde jag upp min nya lampa över köksbordet! Jag älskar den...Industrilampan från HK living! Har länge suktat och spanat och igår var lyckans dag kommen! Den är så där rå, slarvig & grov. Den gjorde sig väl i köket, som gjord för att hänga där. Jag älskar lampor där ljuskällan är synlig, lampan får ännu mer liv. Det blev en mysig "kryp in" känsla kring köksbordet!





Jag var till och med tvungen att hålla mig uppe tills det mörknade för att få se den tänd, ja, jag är märklig! Den sken upp fint över mitt gamla slagbord. Ja orkade tyvärr inte ta fram kameran vid det klockslaget. Men ni lär få bilder på det när höstmörkret drar in om några månader...




Fick mig en trevlig och inspirerande stund på Olga´s hus...och som alltid blir önskelistan längre när man går därifrån, trots att jag kunde stryka två igår... Så jag kommer igen!






 Önskar dig en härlig dag! 



1 kommentar:

  1. Jättefin, Elin! Tänkte ta mig en sväng till Olgas imorgon och förhoppningsvis marknadsfynda lite :)

    Allt gott!
    Kram

    SvaraRadera