lördag 7 maj 2011

Olga bjuder alltid på inspiration



Om jag vill få stort mått av inspiration är det alltid ett säkert kort att besöka just Olga´s Hus! Hon levererar känsla, älskvärda material & fina fina saker. En nackdel är väl dock att min "vill ha" lista blir aldrig kortare efter ett besök i hennes hus....


'


Men att bara få titta med det lilla ögat kan vara nog så bra, och så klart känna lite med handen!





Här ligger den...Ja, lampan som väntar på att få komma hem, just i mitt hem. Den ska få ge lite gott ljus över soffbordet. Men först ska soffbordet tillverkas.

3 kommentarer:

  1. Ja, det är en underbar affär, men jag kan inte låta bli att störa mig på stavfelet i skylten. I engelskan använder man sig av appostrof innan ägande s inte i svenskan. ;) Från en språknörd till dej min vän... HA EN UNDERBAR DAG!

    SvaraRadera
  2. Mysig butik och mysig blogg! Hit kommer jag tillbaka! :)

    SvaraRadera
  3. Ja, en butik du måste besöka om du passerar Jönköping... Bloggen är du välkommen till igen:)

    SvaraRadera