fredag 17 juni 2011

Reneste rene kildevandet



"Og ganske få steder finder vi det reneste rene -kildevandet. I jorden under Krusmölle Kildes bygninger ligger et lag tidligere havbund, hvorfra kilden har sit udspring. Det betyder, at vandet tappes på flaskoer helt tät på den artesiske kilde -tättere kan man  ikke komme på naturen."




Danskarna kan!!! Allt från detalj till fantastisk helhet. Det är för mig en säker inspirationskälla att komma dit. Det finns vackra, platser, hus, natur och miljöer i varje hörn. Man andas inspiration! Därför kunde jag inte motstå denna fina vattenflaska, den tilltalar mig och varje gång jag ser den påminner den mig om Danskarna! Så alla ni danska läsare som tittar in här, sträck på er och njut av det fina ni har hemma i Danmark.




 Klem 


1 kommentar:

  1. Kan inte annat än hålla med och jag ska få tillbringa en vecka där i sommar! :D Längtar!

    SvaraRadera