torsdag 22 september 2011

Ljuvlig Jute




Denna otroligt fina jute matta från Tine K har jag sprungit på här på nätet. Den ser ju urfin ut!! Men lite lurigt kanske att beställa en matta över nätet som man inte sett "live". Visst, den är grå och det kan väl inte bli så fel....jo, tyvärr är det just det de kan bli. Färgen heter Kit, och den verkar ha många olika nyanser beroende på vad man sätter till och vilket golv den ligger på. Tycker den verkar ha nyanser både av beige, brun & lila. Så eftersom jag inte blir klok på egen hand tänkte jag fråga er läsare om råd idag, någon som sett denna och vill uttala sej!! Tacksam för er hjälp!




 kram elin 


4 kommentarer:

  1. Hej Elin!
    Jag håller med dig, mattan är ursnygg! Har inte heller sett den "live", men du har ju alltid ångerrätt/öppetköp i 14 dagar när du handlar på nätet enligt distansavtalslagen! Eventuellt måste du stå för returfrakt om du inte skulle vara nöjd med den, men det kan det ju vara värt!?
    Lycka til!

    SvaraRadera
  2. Jag har den! Och tycker jättemycket om den. Hos mig är den grå. Jag har den på ett mörkt grafitgrått klinkergolv. Du kan se den i bloggen här...
    http://ingerjohanna.blogspot.com/2011/08/hallpiff.html

    Hoppas det är till någon hjälp.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Den var riktigt snygg. Tycker du ska köpa den om du har ångerrätt och testa hemma!Tror att den kan passa in hos dig vad jag sett här på bloggen. Har precis köpt en liknande själv från DAY Home men den är i svart.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vilken härlig blogg du har! Ditt hem är också superduper fint, fick mycket inspiration här hos dig!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera