måndag 2 januari 2012

År 2011

Nu är bladet vänt. 2011 har passerat och ett oskrivet, vitt blad är just uppslaget, 2012. Och vad förde detta året med sig? Mycket, jätte mycket inser jag... För idag står jag med så mycket tacksamhet och det är för mig ett gott tecken. 

Tacksam över vår lille Eddie som föddes i juli, tacksam för min familj, för gamla och nya vänner, vårt hem, för drömmar som blivit verklighet, för den riktiga glädje jag får leva med. Tacksam till Gud som gett mig allt detta och som varje dag påminner mig om vem han är, vem jag är och hur stor han är.
2011 har för mig varit ett kreativt år. Det är en stor lycka för en sådan som jag att få gå loss i att skapa och forma. I mitt fall vårt hem men också i andra drömmar jag bär på. Det var 2011 som Grafitgrå växte fram i form av blogg, Tack alla ni som tittar in här då & då. Jag hoppas Grafitgrå ska få fortsätta att vara en plats där inspiration finns att hitta. Jag ser med spänning fram emot året 2012 och allt det kommer bära med sig av utmaningar, upplevelser och drömmar. Önskar Er det bästa året i allt vad det innebär. Leta fram dina drömmar och våga tro på dem! Lite favoriter från året som gått i form av bilder...
























 kram elin 


2 kommentarer:

  1. Tack för ett fantastiskt år, tack för inspiration och ny energi, tack för ALLT Elin! Nu går vi mot en ny tid på många olika sätt.... Ser fram emot ALLT nytt som skall komma! STOR KRAM Di
    p.s GB

    SvaraRadera
  2. VIlka ljuvliga bilder du bjuder på, så fint:)Tack för att underbar inspiration du ger. Ser fram emot att följa dig i år.
    Ha en fin dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera