onsdag 4 januari 2012

Stumpljusstake



Denna fina fina stump ljusstake önskade jag mig av tomten, men inte trodde jag att jag skulle få den. Men visst var det den som gömde sig i en av klapparna. Gissa om jag blev glad!!





Perfekt för en ljus tokig som jag att låta ljus stumparna brinna upp här... Det snygga kombinerat med funktion gillas! Nu ska vi njuta av snö, massa snö och ett och ett annat härligt åk ner för backan. Vi ses efter helgen, då ska julen slängas ut och våren få flytta in.....




 kram elin 


5 kommentarer:

  1. Ja, den är så fin, och bra att kunna använda alla ljusstumpar till. Jag är lycklig ägare till en likadan sen några år tillbaks och den är verkligen en favorit! Ha en härlig tid i snön!
    tina

    SvaraRadera
  2. Aha, jag visste det! Tomten läser bloggar! :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Gokväll,
    vilken fin julklapp!

    Så sant som du skrev, soffor är ett svårt val.
    Måste maila ilva och kolla om det är möjligt att köpa fast man inte bor i sverige.
    Gillar soffans form och så tycker jag den verkar flexibel.

    Tack igen.

    SvaraRadera
  4. Vart kommer stumpljusstaken ifrån?

    SvaraRadera
  5. Hvor har du kjøpt den? kjempe fin!

    SvaraRadera