onsdag 11 maj 2011

Tid att njuta




Idag greppade jag kameran istället för trädgårdshanskarna, vattenkannan, plantorna & jordsäckar... Härlig att bara få "vara" & njuta av den härliga solen på altanen.
Jag har satt mina bambu i betongkrukorna, de har redan tagit sig fint. Lite elefantgräs, zebragräs, pampagräs & daggkåpa har kommit ner i landet. Nu är det bara att vattna & vänta på att de ska växa till sig fint! Betongkrukorna finns att köpa här. Lilla E är nöjd över sitt alldeles egna fikabord, det har jag hittat här.


3 kommentarer:

  1. Ja, visst är det u n d e r b a r t att vara ute! Så härligt att få va hemma nu!
    Hur gick det med skåpen? Fick du tag i nåt?

    Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Jo, jag fick tag i honom! Hade behövt en höger och en vänster hängd dörr, så jag får leta vidare! Men tack!

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt fint och inspirerande!!!

    SvaraRadera