måndag 3 oktober 2011

Award


Jag blev tilldelan en "award" från fina och duktiga bloggvännen Inger Johanna

Varför började du blogga?
Som kreativ människa är det otroligt viktigt för mig att på något sätt få utlopp för det, och det finns flera sätt. Just nu befinner jag mig i en tid i livet där jag ägnar mycket tid åt mina små. Det är mycket blöjor, mat, bvc, förskola, lekparkshäng, träffa vänner till mig & de små, handla, laga mat & städa...ja, många av er känner säkert igen er! En vardag som jag älskar. Men mitt i denna vardag kan det tryta lite av just varan kreativitet och framförallt tiden till att få utlopp för det. Så då blir utmaningen att hitta vägar & former som jag kan väva in i mitt liv, som det ser ut just nu. Ah, bloggandet blev en perfekt väg. Först och främst för mig. Men ganska snabbt mötte jag ett stort intresse och en positiv respons för det jag ville förmedla här. Så roligt och överväldigande. Syftet var ja att samla allt som inspirerar mig, men det har också blivit ett forum som får inspirera andra. Det är jag så tacksam över. Jag hoppas kunna fortsätta att inspirera er fantastiska läsare.



Vilka bloggar följer jag?
Ja, en lång lista med fina bloggar hittar ni i min blogglista. Men en klar favorit är Caisa K. En fantastiskt duktig bloggerska. Underbara bilder och en känsla som inte är av denna värld, enligt mitt tycke och smak. En annan otroligt fin blogg är Helt enkelt . Den gav mig den sista puschen forma min egen blogg.

Favoritfärg?
Det behöver jag väl nästan inte tala om?! Ni har nog alla förstått att jag älskar gråskala. Från det vita, vita till det härliga grafitgrå.

Favoritfilm?
Jag tillhör helt klart kategorin som älskar romantiska filmer. En klar favorit är Dagboken, se den!!

Vilket land drömmer du om att besöka och 
varför?
Just nu skulle jag bara bli glad över sol & värme någonstans...men längre fram skulle jag se fram emot en resa till USA. Bila utmed kusten, besöka San Fransisco... Besöka underbara vänner!


Jag skickar vidare "awarden" till fina bloggarna I mitt skåp Caisa K Helt enkelt



 kram elin 


1 kommentar:

  1. Wow. Tack för Awarden! Jag tar emot den och ska klura på svaren den under dagen, inom kort kommer den visas och givetvis skickas vidare till andra bloggar som jag gillar!
    Tack också för all inspiration!
    STOR KRAM

    SvaraRadera