fredag 18 maj 2012

[Vackert ogräs...]



Nu, precis nu är det som allra vackrast ute. Träden har precis spruckit ut, träden står i full blom och det är så där spirade grönt. Skulle vilja stanna tiden...






Även ogräs är grönskande vackert och helt ljuvligt att plocka in. Den intensiva färgen med de tydliga och friska nerverna... Lyx att kunna skörda och frossa i allt detta fina!!







Saknar endast om jag får nämna ett, värmen!!! Det tar emot att plocka fram tjocka koftor och gummistövlar när man ger sig ut  trädgården. Nu vill jag ha sommarvärme, nu!!! Idag ska jag åka till handelsträdgården och hopas jag får med mig lite hem. Ska nämligen fylla mina planterings-lådor som snickrats ihop, ni ska få se!

>>Fin fredag till Er!



2 kommentarer:

  1. Jättesnygg tavelvägg, härlig målning där brevid B:et också :) gillar!!

    SvaraRadera