måndag 27 juni 2011

Betongbordet...



Godmorgon alla sommar-firare. Nu drar verkligen sommaren igång på riktigt, kan tänka mig att många av er knallar på semester nu! Härligt, hoppas ni får en underbar sådan:) För alla som jobbar vidare några veckor välkomnar vi en solig vecka med långa härliga kvällar att avnjutas... Jag hoppas denna vecka ska innebära en helt ny familjesituation för oss, vi väntar nämligen vår lilla skatt, på torsdag är dagen D. Så blir jag borta från bloggen vet ni vad jag gör...  Välkommen nya vecka, välkommen måndag, välkommen sommar! En liten bild ovan på vårt betongbord på altanen. Jag älskar det! Äntligen har vi fått det på plats, igår invigdes det ordentligt, det blev både frukost, fika, middag, fika och kvällsmat ute... Så härligt när man får "flytta ut". Fler bilder på betongbordet hittar ni hos Design Lodge.


 kram elin 


1 kommentar: