tisdag 17 januari 2012

Signerad E.



Bästa konsten är den personliga, unika och egna... Så därför har denna en given plats på fotoväggen. En helt underbart fin (tycker jag) teckning i tusch signerad E. En av ALLA teckning Ebba skapar, jag hittar mycket kärlek, fantasi och humor i dem alla. Det delas många fina utmärkelser och Awards mellan bloggarna nu. Även jag blev den lyckliga som fått en av Piazzan och en av Landinskan, Tack snälla Ni! Bloggarna är länkade så besök dem gärna. Nu är min uppgift att skicka vidare detta till två bloggar jag gillar och det är Peppar och vanilj och Vita nyanser. Två fina bloggerskor som alltid inspirerar! Jag har själv besökt dessa bloggar sedan jag själv började blogga, absolut värda att besökas!


 kram elin 


4 kommentarer:

  1. Men så fin tavla lilla E har gjort,verkligen värd att sätta upp :)
    Har du gjort bokstaven själv?Färg?

    Mvh

    Anna

    SvaraRadera
  2. Vacker vägg!
    SÅ nice med mix av minnen och annat fint!


    Ha det gott


    Maliin

    SvaraRadera
  3. Ramlade över din blogg när Landiskan tipsade och oj vad jag har blivit inspirerad!!!
    Precis min stil :) Nu har jag lite att läsa ikapp mig här på bloggen
    / Carolin

    SvaraRadera
  4. Så flott vegg,me like ☺
    koslig blogg du har, gleder meg til å følge deg videre ☺
    -Beate-

    SvaraRadera