måndag 15 oktober 2012

[Måndagsbak]



Att påbörja en ny vecka i lagom takt... Lite bak, plock efter helgen och mys med småkottarna är något jag njuter av just nu. För visst är det så att det inte kommer vara för evigt...





Att leva här och nu är alltid en utmaning, ellerhur?! Att ta vara på det bästa som varar just i denna stund... Att ibland låta vissa "måsten" vänta en stund.






(Kökshandduk och grytlapp från Lager House)










Tänk efter en extra gång vilka "måsten" som bör prioriteras och välj i bland att bara ta vara på stunden...

>>Fin vecka önskar jag Er!





3 kommentarer:

  1. instämmer helt i det du skriver. Bra att stanna upp och tänka efter emellanåt. Jag gillar texten "Happiness is not a destination, it is a way of life"...

    Nu har vårt lastpallsbord flyttat in, och jag är helnöjd! Välkommen att kika in på bloggen... :)

    Kramar Jessica

    SvaraRadera
  2. Så sant. I perioder trillar jag dit och försöker hinna med och orka mer än vad tiden och orken räcker till för. Just nu är en sådan period, och då är det nyttigt att stanna upp och fundera över vad som är viktigt att lägga tiden och energin på!

    SvaraRadera