torsdag 29 september 2011

September...



Ja, alla är vi nog lika överväldigade och glada över den härliga sommarvärmen som överraskat oss... Så härligt!! Att en sen septemberdag öppna altandörrarna på vid gavel, fika på altantrappan och springa runt i gräset får mig att tro att det är sommar igen... Och en hel helg lovar dem, så håll till godo gott folk.






Ni förstår kanske att jag blev alldeles knäsvag när jag sprang på detta fina fina skinn...Det gick inte motstå. Det följer med mig lite var stans här hemma, vill ha det nära mig så jag kan njuta av detta vackra! I kväll fick det följa med ut...




...och skorna lämnade vi kvar inne, härligt att få strosa runt barfota en sen septemberdag.




 kram elin 







4 kommentarer:

  1. Vackra bilder! Din blogg e toppenfin! Tittar in varje dag!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. det gör jag också, så spännande att se vad varje dag bjuds på! otroligt fint hem!

    SvaraRadera
  3. Nice!!!! Nu njuter vi! Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt, nästan bättre än sommaren när man får bli överraskad! :)

    Vackra bilder, fällen ser underbar ut!

    SvaraRadera